divendres, 16 de desembre del 2016

Cap a on podem anar?

M’ho van explicar i ho vaig oblidar; ho vaig veure i ho vaig entendre; ho vaig fer i ho vaig aprendre. 
Confuci


Potser seguint aquesta seqüència d'aprenentatge, i després d'explicar moltes vegades que la inclusió és una activitat que ens beneficia a tots. Toca veure (així ho podrem entendre) com pot funcionar això de la inclusió.

Fem coses, contínuament, però, ¿les fem perquè som com som o som com som perquè les fem? Fent coses transformem el món i sovint el fem una mica millor. D'això és del que parla "Som el que fem", el nou microespai de TV3 i Catalunya Ràdio, que cada setmana ens portarà exemples de com el que fem les persones fa avançar la humanitat. CCMA



D'un projecte de l'ESCOLA CRESPINELL on es proposa un model d'escola inclusiva on es  comparteix temps, espai i recursos un centre ordinària i un centre d'educació especial. 


"Al cap i a la fi, som el que fem per canviar el que som". Galeano